| Regisztráció
Keresés az oldalon

Vásárlási folyamat

Tartalom

1. A dokmentum célja, terjedelme

 

2. Konferenciára való jelentkezés lépései (vásárlási folyamat)

2.1. Regisztráció/Bejelentkezés
2.2. Konferencia kiválasztása
2.3. Árak és programok
2.4. Személyes adatok
2.5. Jóváhagyás
2.6. Jelentkezés befejezése (fizetés)
2.7. Rendeléseim/Lemondás

3. Autóbérlés folyamata
3.1. Autókölcsönzés indítása
3.2. Gépjármű kiválasztás
3.3. További lehetőségek megadása
3.4. Személyes adatok megadása
3.5. Foglalás véglegesítése
3.6. Fizetés

 

1. A dokumentum célja, terjedelme

Jelen dokumentum célja a Tensi Aviation Kft. elektronikus értékesítési és ügyfélkapcsolati rendszer vásárlási folyamatainak bemutatása.
 

2. Konferenciára való jelentkezés lépései (vásárlási folyamat)

A konferenciára való jelentkezés lépései a következők:

  • Regisztráció (amennyiben az ügyfél még nem regisztrált)
  • Konferencia kiválasztása
  • Árak és programok
  • Személyes adatok
  • Jóváhagyás
  • Jelentkezés befejezés (fizetés)
  • Rendeléseim/Lemondás

2.1. Regisztráció/Bejelentkezés

Ahhoz, hogy a jelentkezés sikeres legyen, az ügyfélnek be kell jelentkeznie, illetve amennyiben még nem regisztrált, úgy előbb regisztrálnia kell.
 

Regisztráció

A regisztráció során meg kell adnia az adatait, melyek közül a csillaggal jelöltek kitöltése kötelező.
A Rendszer ellenőrzést is végez, mivel már korábbi regisztráció során megadott email címre nem lehet újabb regisztrációt felvenni.
Az adatok rögzítése után a Rendszer egy visszaigazoló emailt küld a jelentkező email címére, melyben található linken kattintva véglegesíthető a regisztráció.
 

Bejelentkezés

A már regisztrált ügyfelek a képernyő jobb oldalán található felhasználónév és jelszó megadásával jelentkezhetnek be.

2.2. Konferencia kiválasztása

A konferencia kiválasztását különböző szűrőfeltételek segítik (téma, típus, helyszín és időpont), majd ezek beállítása után a képernyőn feltűnnek a feltételeknek megfelelő konferenciák nevei, időtartama, és rövid leírása.

2.3. Árak és programok

A konferencia kiválasztása után kerülhet sor a regisztrációs díj típus (amennyiben több is van), illetve az opcionális program kiválasztására. Regisztrációs díj kiválasztása kötelező, míg az opcionális programoké nem.
Amennyiben a konferencia díja több devizanemben is megfizethető, úgy a jelentkezőnek lehetősége van megválasztani a devizanemet, melytől függően látszanak a képernyőn a konferencia árai.

2.4. Személyes adatok

A megfelelő regisztrációs díj és opcionális programok kiválasztása után kerülhet sor a személyes adatok pontosítására.
Amennyiben az érdeklődő még nem volt regisztrálva, vagy bejelentkezve, úgy ennek végrehajtására a Rendszer felhívja a figyelmét.
A bejelentkezett ügyfelek esetében a rendszer felhozza az általa ismert adatokat, melyeket a jelentkező megváltoztathat. Szintén itt dönthet az ügyfél, hogy kér-e számlát a vásárlással kapcsolatban, megadhatja a fizetés módját is.
Emellett lehetőség van egyéb igény, kérés, információ rögzítésére is a képernyőn.

2.5. Jóváhagyás

A jelentkezőnek lehetősége van jelentkezése adatainak áttekintésére, ellenőrzésére, és amennyiben azt megfelelőnek találja, jóváhagyására.

2.6. Jelentkezés befejezése (fizetés)

A jelentkezés jóváhagyását követően a Rendszer megerősítő emailt küld a jelentkezőnek, illetve a fizetés módjától függően a következő lehetőségeket biztosítja:

  • Bankkártyás fizetés: a megfelelő adatok megadásával a bankkártyás fizetés lebonyolítható
  • Bankszámlás fizetés: esetén a Rendszer megadja bankszámla számát, melyre a fizetést teljesíteni kell.
  • PayPal fizetés: a Rendszer elnavigál a PayPal holnapjára a fizetés lebonyolításához (a fizetés lebonyolításához a jelentkezőnek PayPal egyenleggel kell rendelkeznie).
  • Helyszíni fizetés: amennyiben az adott konferencia lehetővé teszi, úgy a díjak kifizetése a konferencia helyszínén is történhet.

2.7. Rendeléseim/Lemondás

A bejelentkezett ügyfélnek lehetősége van rendelései megtekintésére, és lemondására. Lemondás esetén a jelentkező egy emailt kap, melyben található linken kattintva megerősítheti a lemondását. Amennyiben ez nem teszi meg, a rendelés státusza Megrendelve marad, és annak lemondását meg kell ismételnie.
Ha a jelentkezés kapcsán már történt fizetés, úgy a Tensi Aviation munkatársa felveszi a kapcsolatot az ügyféllel, hogy a jelentkezés részleteit egyeztessék.
 

3. AUTÓBÉRLÉS FOLYAMATA

Az autóbérlés folyamatának lépései a következők:

  • Autókölcsönzés indítása
  • Gépjármű kiválasztás
  • További lehetőségek megadása
  • Személyes adatok megadás
  • Foglalás véglegesítése

Az autókölcsönzéshez az ügyfélnek nem szükséges regisztrálnia, illetve bejelentkeznie.

3.1. Autókölcsönzés indítása

Az ügyfél a kölcsönzés kezdésekor a következő adatokat adhatja meg:

  • A kölcsönzés országa
  • A felvétel és leadás helye
  • A felvétel és leadás ideje
  • A kölcsönző életkora

3.2. Gépjármű kiválasztás

A Rendszer megadja, hogy mely gépkocsikból választhat az ügyfél, a gépjárművek legfontosabb paramétereit, illetve az időszakra vonatkozó kölcsönzési árat.
Az ügyfél a kiválasztott gépjármű nevén kattintva juthat tovább a rendelési folyamatban.

3.3. További lehetőségek megadása

A Rendszer megjeleníti a rendelés eddigi adatait, emellett lehetőséget ad a kiegészítő törésbiztosítás megkötésére, illetve baba- és gyerekülés kölcsönzésére. Itt van lehetőség megadni repülőtéri felvétel esetén a kapcsolódó járatszámot(opcionális)

3.4. Személyes adatok megadása

A rendelés következő lépése a személyes adatok megadása:

  • E-mail cím
  • Megszólítás
  • Vezeték és keresztnév
  • Születési dátum
  • Lakcím adatok
  • Telefonszám

Szintén ezen a lapon kell az ügyfélnek kölcsönzési feltételeket elfogadnia, melynek tartalma a megfelelő linken kattintva elérhető.

3.5. Foglalás véglegesítése

Az összefoglaló lapon az ügyfél leellenőrizheti a rendelés adatait, és a foglalást véglegesítheti, mely a következőket jelenti:

  • a portál felületen egy értesítés jelenik meg („A foglalást rögzítettük …”), és a státusz link, melyen kattintva elérhetők a foglalás adatai,
  • az ügyfél egy tájékoztató emailt kap, mely a foglalásával kapcsolatos legfontosabb adatokat tartalmazza, illetve egy linket, melyen kattintva elérheti a foglalás adatait.

3.6. Fizetés

Amennyiben az autó rendelkezésre áll, úgy erről az ügyfél email értesítést kap. Ezt követően 24 óra áll rendelkezésre a fizetés lebonyolításához, mely történhet bankkártyával, átutalással illetve személyesen a Tensi Aviation irodájában. A fizetési határidő elmulasztása esetén a foglalás automatikusan törölt lesz.

Hírek

  • Kapacitás bővítés a Singapore Airlines útvonalain

    Ázsiában, Európában és az ausztrál útvonalakon is növeli járatai számát a Singapore Airlines.

    [ tovább ]
  • Új gép az airBaltic flottájában

    A légitársaság átvette a megrendelt 13db CS300 típus első gépét.

    [ tovább ]
  • Rövidített nyitvatartás 2017.május 03.

    Ezúton tájékoztatjuk kedves utasainkat, hogy

    [ tovább ]
Online parkolás Online biztosítás

Online foglalás